niedziela, 10 października 2010

XI Poznań Maraton

10.10.2010 start 10:10. Jestem wściekły! Pakiet startowy leżący obok, buty przygotowane a ja nie mogę dzisiaj wystartować :( Na dodatek przyplątała mi się opryszczka i odesłano mnie z kwitkiem gdy chciałem oddać próbkę krwi do przebadania szpiku. Dobrze że chociaż sprzęt foto nie zawiódł.


Niepewność
/Startująca z nr 7 jedna z faworytek wśród pań Etiopka Ehitu Kiros Reda narzuciła bardzo szybkie tempo biegu i... zeszła z trasy/






Prezydent Poznania Ryszard Grobelny jak co roku z maratończykami zmagał się z dystansem 42,195 km



Zwycięzca 11 Poznań Maratonu Kenijczyk Waweru Macharia Isaack udzielający wywiadu dziennikarzowi TVP Poznań







Arleta Meloch - najszybsza z Polek





Drużynowy

3 komentarze:

  1. Dzięki Majko za odwiedziny :) W niedzielę 24-go października szykuje się w naszym kinie koncert grupy Czerwony Tulipan.
    Koncert kameralny, klimat oj będzie :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tulipan przesunięty na 12 listopada

    OdpowiedzUsuń